Galerie

XXIII Rajd Eskulapów - relacja

XXIII Rajd Eskulapów 30.09-2.10.2016

Wspomnienia z trasy średniej

Na dobry początek nowego roku akademickiego wybraliśmy się w malownicze Karkonosze. Termin okazał się idealny – ostatni weekend pięknej pogody. Czekała nas długa podróż, dlatego wyruszyliśmy już o 4.30 spod CDK, by na miejsce dojechać ok. 10.30. Słońce towarzyszyło nam cały czas. Po ok. 5h trasy, przez łąki, pola i lasy, wielokrotnie zatrzymując się na „fajrant”, dotarliśmy do klimatycznego Schroniska na Przełęczy Okraj.  Po zakwaterowaniu był czas na odpoczynek, a wieczorem Tener z gitarą ściągnął wszystkich uczestników do ogniska.

Drugiego dnia wyruszyliśmy na kolejny zapierający dech szlak. Droga była długa – liczyła ok. 16 km, ale widoki wynagradzały wysiłek. Trasa przebiegała przez schronisko Jelenka, a następnie przez najwyższy szczyt w Karkonoszach – Śnieżkę (1 603 m.n.p.m) oraz Dom Śląski, aż do naszego celu – Schroniska PTTK Odrodzenie. Na mecie spotkaliśmy się z uczestnikami trasy długiej i krótkiej. Wieczorem rozpoczęła się wielka impreza, rozkręcana przez niezastąpionego DJ Tadika. Dla wszystkich przewidziany był ciepły posiłek – kiełbaski i bigos.

Następny dzień był niestety ostatnim. Wyruszyliśmy w kierunku Karpacza szlakiem przez kosodrzewiny i lasy z pięknymi widokami na okolicę. Po zejściu na dół, nasi niezawodni kierowcy już na nas czekali i bezpiecznie wróciliśmy do Krakowa.

I Krakowska Konferencja Studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu

I Krakowska Konferencja Studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu pod tytułem Różne Kierunki Wspólny Cel odbyła się 20 kwietnia 2012 r. w Centrum Dydaktyczno- Kongresowym Wydz. Lekarskiego. Organizatorem konferencji była Wydziałowa Rada Samorządu Studentów Wydz. Nauk o Zdrowiu.